Vad tiden går fort ...

Onsdag redan och vi har bara tre dagar kvar här på ön.

I går var det strandhäng ingen. Jag kunde bara inte sola benen. Har fått någon slags soleksem på dem. Men men, tur det finns parasoll att ligga under med halva kroppen.

Började redan under månaden förbereda det Martina längtat efter under flera månader. I går tisdag överaskade vi henne med det på Tylösand Beach Club. Kl 16.30 dök vi upp med ...



Den blev bra men höll på att bli något för soptunnan. Innan jag skulle lägga på räkorna kände jag att jag behövde smaka på dem. De var så gott som råa. Råa räkor på smörgåstårta är ju ingen hitt just, så det blev till att koka dem och sen kyla ner dem i frysen. Blev ok.

Så här såg det ut när Martina fick den ...



Lite blev det kvar till morgondagen med ...

Vi gick till vårt hotell och kontaktade Pates alltan. Tingsryds marknad nu ...



Skype är bra det ...

Kvällen bjöd på middag i Kos stad ...



Sen blev det en drink på Bargatan utanför Caktus ...



Kan undra om middagen eller drinken var roligast ...

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0